تمدید ثبت نام وام ضروری صندوق رفاه برای نیمسال اول 1403-1402

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزئیات و نحوه نام‌نویسی چهار نوع وام خود اعم از ودیعه مسکن متاهلی، ضروری، تحصیلی و شهریه دانشجویان برای نیم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد. بر این اساس ثبت نام وام‌های ضروری و مسکن متاهلی و تا 4 آذر این ماه ادامه دارد. بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان  مقدار رشد مبالغ این وام‌ها نسبت به سال قبل، از حدود ۸ درصد تا ۱۰۰ درصد متغیر است که کمترین مقدار افزایش مربوط به برخی وام‌های ضروری و بیشترین هم مربوط به وام ودیعه مسکن متاهلی است.

براین اساس  مبلغ وام تحصیلی برای کاردانی و کارشناسی حداکثر 3میلیون تومان و کارشناسی ارشد 5 میلیون تومان می باشد.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد؛ تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی و آموزشکده های فنی و حرفه ای می توانند از این وام ها بهره مند شوند.همچنین دانشجویان نوبت دوم دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی، آموزشکده های فنی و حرفه ای و دانشجویان دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی، آزاد و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی می توانند وام شهریه دریافت کنند.

بر این اساس پرداخت وام شهریه به کلیه دانشجویان واجد شرایط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از سال تحصیلی جدید مستقیما از طریق صندوق رفاه دانشجویان انجام می گیرد و باید تقاضای دانشجویانی که قبلاً از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کرده و درخواست مجدد برای بهره مندی از خدمات آن بانک در سال تحصیلی جدید را دارند، طی لیستی جداگانه به صندوق ارسال شود.

کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره :09167251005 و 06153364851 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *