توسعه همکاری های علمی صنعتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و واحد دانشگاهی مهر اروند

به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری آموزشی ، پژوهشی ، آزمایشگاهی و هدایت پایان نامه های تحصیلی ، تفاهم نامه همکاری میان واحد دانشگاهی مهر اروند و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان منعقد شد .

بر اساس این تفاهم نامه طرفین با هدف ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از ظرفیت های یکدیگر در قالب همکاری ها و خدمات مشترک در زمینه های مورد توافق و هم افزایی در خصوص توانمندیهای علمی ، فنی ، منابع انسانی  اطلاعاتی ، تخصصی و امکانات اجرایی ، فعالیت های خود را جهت دهی خواهند نمود. در نشست مشترک، طرفین ضمن بر شمردن نیاز ها و توانمندیهای خود، راهکارهای توسعه همکاری های علمی و صنعتی را به بحث و اشتراک نظر گذاشتند.

در این نشست دکتر بنی سعید مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی ، رویکرد دانشگاه مهر اروند را به سمت توسعه آموزش های مهارتی و همکاری با صنایع قابل تقدیر توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود که در آینده شاهد توسعه این دیدگاه در همه‌ی مراکز دانشگاهی باشیم.

    دکتر مومنی رئیس واحد دانشگاهی مهر اروند نیز با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش های مهارتی و توسعه آن به در صنایع منطقه ، ازاتخاذ رویکرد راهبردی شرکت پخش در توسعه همکاری ها بین مراکز صنعتی و دانشگاهی  و تمایل و حمایت شرکت مذکور از مراکز دانشگاهی به ویژه موسسه آموزش عالی مهر اروند تقدیر کرد. در پایان نشست طرفین اظهار امیدواری نمودند که این تفاهم نامه موجب توسعه فرهنگ همکاری های علمی و صنعتی شده و بستر مناسب را برای همکاری سایر صنایع مستقر در منطقه با دانشگاهها ایجاد نماید .

تفاهم نامه همکاری یاد شده ، با حضور دکتر محمد بنی سعید ، مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه و دکتر غلامرضا مومنی رییس واحد دانشگاهی مهر اروند و معاونین و مدیران طرفین در محل موسسه آموزش عالی مهر اروند منعقد شد .

 

  روابط عمومی واحد دانشگاهی مهر اروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *