اطلاعیه جدید سازمان سنجش : پذیرش دانشجو بدون کنکور ترم بهمن

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه جدید خود علاوه بر رشته های کارشناسی پیوسته ، پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی را نیز اعلام کرد.
بر همین اساس موسسه آموزش عالی مهر اروند نیز ر در رشته ها و مقاطع  مختلف ذیل   برای ترم بهمن ماه سال جاری ، بدون کنکور دانشجو می پذیرد .

کلیه داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه حضوری در محل دانشگاه یا به صورت مجازی از طریق ارسال مدارک برای واحد پذیرش دانشگاه اقدام به ثبت نام نمایند یا مستقیما از طریق سایت سازمان سنجش به ادرس www.sanjesh.orgمراجعه و در رشته مورد علاقه خود در موسسه آموزش عالی مهر اروند ثبت نام نمایند.

-رشته های مورد پذیرش :

* کارشناسی پیوسته : مهندسی نفت ، معندسی عمران ، مهندسی متالورژی(مواد)، مهندسی کامپیوتر و مدیریت صنعتی   در مقطع کارشناسی پیوسته 

* کارشناسی ناپیوسته : متالورژی(ذوب فلزات)، جوشکاری(سhخت و تولید)، کامپیوتر،عمران ، معماری ، مهندسی حرفه ای ایمنی (HSE)

 * کاردانی:متالورژی(ریخته گری)، جوشکاری(صنایع فلزی)، کامپیوتر،عمران ، معماری ، مهندسی حرفه ای ایمنی (HSE)

-تذکر:

1- فرصت ثبت نام کارشناسی بسیار محدود و تا 10 دی ماه می باشد و ظرفیت نیز محدود است لذا از همین امروز اقدام کنید . 

2- فرصت ثبت نام کارشناسی بسیار محدود و تا 15 دی ماه می باشد و ظرفیت نیز محدود است لذا از همین امروز اقدام کنید . 

 

شماره تلفن زیر برای راهنمایی و ثبت نام در دسترس شما می باشد . 

لفن واحد جذب خانم عباسی : 09169120530، 09167251004

_ تلفن های دانشگاه :06153364851، 09339484405

_آدرس دانشگاه :آبادان، بلوار طالقانی ، نرسیده به فلکه فرودگاه ، ابتدای کوی 700 واحدی 


متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است . اصل خبر را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  می توانید ببینید. 

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کارداني به کارشناسي ناپيوسته ی دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غيرانتفاعي و مجازي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و همچنين دانشکده ها و آموزشکده‌هاي دانشگاه فني و حرفه‌اي ، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر حسن مروتی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره مذکور از امروز دوشنبه ۵ دی ماه آغاز شده و تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه ادامه دارد گفت: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو به دفترچه‌های ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته حداکثر ۳۰ کدرشته محل در مقطع کارداني به کارشناسي ناپيوسته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش تأکید کرد: چنانچه داوطلبان قبلاً در ردیف پذيرفته‌شدگان دوره‌هاي روزانه، غيرروزانه و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي مقطع كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1401 و نيز دانشجويان در حال تحصيل در مقطع کارشناسي ناپيوسته سالهاي قبل هستند در صورت دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت نام مي‌توانند در اين مرحله از پذيرش ثبت‌نام و شرکت نمايند و در صورت قبولي در اين مرحله از پذيرش، قبولي قبلي آنان لغو مي‌ شود و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد و بايد در رشته قبولي جديد ثبت‌نام و ادامه تحصيل دهند.

دکتر مروتی یادآور شد: داوطلبان پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1401 مي‌بايست در زمان ثبت‌نام داراي مدرک يا گواهينامه كارداني (فوق ديپلم) باشند و يا حداكثر تا 30 بهمن ماه مدرک خود را دریافت کنند.

وی  در خاتمه تاکید کرد: با توجه به اينكه پذيرش دانشجو در اين مرحله از پذيرش بر اساس صرفا سوابق تحصیلی بر مبناي معدل دوره كارداني صورت مي‌پذيرد، لازم است داوطلبان در درج صحيح معدل كل مقطع كارداني دقت لازم را داشته باشند چرا که در صورت عدم درج صحيح معدل در تقاضانامه ثبت‌نام ، مطابق ضوابط، قبولي آنان لغو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *