مطالعات تغییر سازمانی

نشریه مطالعات تغییر سازمانی

 

این نشریه به منظور فراهم کردن فرصت تسهیم دانش و یافته های پژوهش های علمی برای پژوهشگران داخلی و بین المللی با تمرکز بر مباحث مطالعات تغییر سازمانی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه مطالعات تغییر سازمانی و آماده سازی فرصت انتشار جدیدترین یافته های پژوهشی در این زمینه انتشار یافته و هدف آن انتشار مقالات با کیفیت که نتایج مرتبط با موضوعات پراهمیت این مطالعات را گزارش می دهند، می باشد.

نشریه مطالعات تغییر سازمانی  به انتشار دستاوردهای اصیل پژوهشگران و صاحبنظران در قالب مقالات علمی مروری، ترویجی و پژوهشی می پردازد.

جهت آماده سازی یک بستر مناسب برای دسترسی به نتایج پژوهشی با کیفیت در زمینه مطالعات تغییر سازمانی این نشریه به صورت دسترسی آزاد بنا نهاده شده است. این نشریه برای بررسی، داوری، صدور پذیرش چاپ و انتشار مقالات هزینه ایی را از پژوهشگران دریافت نمی کند. تمام مراحل اشاره شده برای چاپ مقاله از سوی واحد دانشگاهی مهر اروند پشتیبانی مالی می شود.

دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره همراه 09391835971تماس حاصل فرمایند. یا در پیامرسان های ایتا، روبیکا یا واتس اپ پیام دهید.

لینک سایت نشریه:

https://joc-journal.ir/